जनहित प्रकटीकरण और मुखबिरों की सुरक्षा (पीआईडीपीआई) के तहत शिकायत सचिव, केंद्रीय सतर्कता आयोग, सतर्कता भवन, ब्लॉक-ए, जीपीओ कॉम्प्लेक्स, आईएनए, नई दिल्ली-110023 को संबोधित की जानी चाहिए।   |   उड़ानों की बुकिंग के लिए सहायता चाहिए, कृपया टोल फ्री नंबर 1800 180 3649 के माध्यम से हमसे संपर्क करें   |   यदि शिकायतों का आंतरिक समाधान नहीं हो पाता है, तो लोक शिकायत निदेशालय (डीपीजी) (https://dpg.gov.in) से शिकायत के निवारण के लिए संपर्क किया जा सकता है।   |   रोहिणी हेलीपोर्ट, दिल्ली में पहले आओ पहले पाओ के आधार पर पट्टे के लिए उपलब्ध हैंगर स्पेस   |   भारत के संविधान की प्रस्तावना  |   विमानन अकादमी दिल्ली में दाखिला  |   पीएचएल इंटर्नशिप   -  योजना  (यहां क्लिक करे),  आवेदन  (यहां क्लिक करे)   |   पीएचटीआई मुंबई में बैचलर ऑफ एरोनॉटिक्स एंड एयरक्राफ्ट मेंटेनेंस इंजीनियरिंग के लिए एडमिशन ओपन  (यहां क्लिक करे)   |   उड़ानों की बुकिंग के लिए सहायता चाहिए, कृपया टोल फ्री नंबर 1800 180 3649 के माध्यम से हमसे संपर्क करें   |   पारदर्शिता लेखापरीक्षा के लिए एक ढांचा     |   स्वच्छता शपथ

Home >> Press Release >> Pawan Hans Limited, e-Portal, APP & New Website launched by HMCA on 31st January 2017


  06/02/2017

Hon’ble Minister of Civil Aviation P Ashok Gajapati Raju unveils Pawan Hans new corporate website, e-Portal for Charter and e-Ticket booking and Mobile APP to ease its customers under ease of doing business through IoT (Internet of Things) as Value Added Services in the august presence of Minister of State Civil Aviation Sh. Jayant Sinha, R N Choubey, Secretary, Civil Aviation and Dr. B. P Sharma, CMD, Pawan Hans. The relaunch forms part of the company’s national Brand and Business Impact Program and applies the new Pawan Hans branding to an online stage. Under the slogan “We fly FOR YOU”, the company has honed its National brand identity and captured the essence of all it has stood for since its founder achieved his first pioneering flying, engineering skills, genius, innovation, and a sense of responsibility. The needs and challenges of its customer and passengers are at the core of Pawan Hans communications. This is reflected in the structure of the new website, which is now even more user-friendly and, most notably, more interactive.


The new website has been designed to provide the ultimate user-friendly experience with improved navigation and functionality throughout for customers delight. The E-Portal for online charter and e-ticket booking also a part of this website for passenger under ease of booking tickets cashlessly under digital India initiative of GoI.




Issued by Corporate Affair Dept.

For Details please contact:

0120-2476703, 0120-2476710

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